Główny księgowy w ŚDS
Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy „Słoneczny Dom”, działając na podstawie Pełnomocnictwa Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy GP-OR.0052.2944.2020 z dnia 26.10.2020 r. ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
główny księgowy (1 stanowisko w wymiarze 0,5 etatu)
w Środowiskowym Domu Samopomocy „Słoneczny Dom” – utworzonej od dnia 1 stycznia 2021 r. jednostce budżetowej m.st Warszawy na mocy Uchwały NR XXXVII/1141/2020 Rady Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 24 września 2020 r.
Termin składania dokumentów: 21.12.2020r.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:
- nadzór nad prawidłowym prowadzeniem gospodarki finansowej,
- nadzór nad prawidłowym wykonaniem dochodów i wydatków budżetowych,
- opracowywanie projektów planów finansowych ŚDS i sprawozdań z ich wykonania,
- kontrola finansowa działalności ŚDS,
- prowadzenie księgowości ŚDS zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym:
– prowadzenie dziennika kont wydatków i kosztów oraz kont analitycznych i właściwej dokumentacji stanowiącej podstawę zapisów księgowych,
– prowadzenie rozliczeń z tytułu dochodów i wydatków budżetowych,
– prowadzenie inwentaryzacji oraz kasacji składników majątkowych,
– sporządzanie okresowych sprawozdań budżetowych oraz finansowych dla jednostek nadrzędnych, - dokonywanie analiz ekonomicznych oraz czuwanie nad wysokością dokonywanych wydatków według właściwych paragrafów klasyfikacji budżetowej,
- nadzór nad prawidłowym i terminowym dokonywaniem rozliczeń należności i zobowiązań oraz ich akceptowanie pod względem finansowym,
- terminowe sporządzanie sprawozdań na potrzeby jednostki nadrzędnej i GUS,
- opracowywanie informacji w zakresie gospodarowania środkami finansowymi ŚDS na potrzeby Zarządu i Radnych Dzielnicy,
- prowadzenie obsługi kasowej domu,
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych oraz dokumentacji związanej z ubezpieczeniem mienia.
Wymagania konieczne:
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne minimum I stopnia,
- minimum 6-letni staż pracy,
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe z zakresu rachunkowości, finansów publicznych.
Wymagania pożądane:
- doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego,
- certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych,
- znajomość procedur administracyjnych i problematyki związanej z funkcjonowaniem administracji samorządowej,
- szkolenia związane z pracą na przedmiotowym stanowisku,
- rzetelność, sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy indywidualnej oraz pod presją czasu,
- dobra znajomość obsługi komputera: program finansowo-księgowy KRONfk, umiejętność korzystania z systemów informatycznych,
- bardzo dobra znajomość pakietu Office w stopniu umożliwiającym sporządzanie zestawień i analiz.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- podpisana klauzula o treści: „Na podstawie art.7 ust.1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko urzędnicze”. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art.4 pkt 11 RODO;
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: praca na I piętrze w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy. Praca w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Prawniczej 54. Bezpieczne warunki pracy. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek bez windy, brak możliwości przemieszczania się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami bez pomocy osób trzecich.
Stanowisko pracy: stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Warunki zatrudnienia: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 0,5 etatu czasu pracy.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym podlega służbie przygotowawczej.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Nabór zostanie przeprowadzony wieloetapowo:
Etap 1. Ocena formalna złożonych aplikacji
Etap 2. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy przy ul. Plac Czerwca 1976 r. Nr 1 i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w wyznaczonym powyżej terminie do OPS Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00)
lub przesłanie za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 21.12.2020r. (decyduje data wpływu) na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy
Plac Czerwca 1976r Nr 1, 02-495 Warszawa z dopiskiem na kopercie: „Główny Księgowy w ŚDS „Słoneczny Dom”
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 21.12.2020r. do godziny: 16.00
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie aplikacji zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem: 511 863 083.
Rozpatrzone zostaną tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.